Toa-selfié

Publicerad 2015-05-01 18:03:57 i Allmänt,

Ännu en fräsch toa-selfie. You're welcome. Bara så att ni vet så mår jag inte så bra på insidan pga clapham-utgång igår. Jag kom hem 22.30 igår och kände bara nä asså det är valborg - jag måste göra något. Så jag åkte till Clapham high street där jag mötte AK. Vi svängde förbi Adventure bar där vi drack öl och stirrade på snygga bartenders och snackade danska med engelska tjejer. Efter ett tag drog AK in mig på en bar bredvid där vi träffade massor av kanadensare (VAD ÄR DET MED ATT VI BARA TRÄFFAR KANADENSARE - jag klagar inte). Jag fick DJn att spela Beyonce istället för äcklig house musik. Efter den dängan fick vi nog och åkte hem till AK och däckade. På morgonen blev det pizza och KAFFE<33 Jag fick skynda mig hem för att hinna duscha bc jag ska till Windsor ikväll!! x

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej